Migrän

Hej finisar! Äntligen hemma. Det har varit en lång dag idag kan jag säga. Fick en jättejobbig migrän förut och mådde lite illa haha. Så himla störande när jag får det på jobbet. Åkte därför hem istället för till kyrkan. Robin kom och hämtade mig på jobbet, älskade hjärtat. Jag är inte alls sugen på att skriva så mycket nu, känner jag att jag börjar bli lite nervös inför Torsdag. Det är då begravningen för morfar är. Kommer bli så jäkla jobbigt. Det värker liksom redan i hela kroppen. Men kanske skriver lite mer senare idag! ♥

Kommentarer
» Emmelie

Ska Robin följa med på begravningen? Varför ska han det?

Svar: Mamma skall prata med mormor tror jag. Jag vill ha med honom som stöd bara, men han verkar tydligen inte vara välkommen.. Alexandra och Christian skall med
Emma Johansson

2012-10-09 // 22:31:51
» Therese

Din släkt finns ju där som stöd för dig. Om du tänker på oss som inte känner Robin så är inte det en jättebekväm situation en sådan dag. Dock är det en öppen begravning så alla är egentligen välkomna.

Svar: Nej fast så kommer det ju att bli ändå med tanke på att mammas och tittis kusiner kommer och dom känner inte i alla fall inte jag? Jag känner heller inte Carina Hallgren så situationen blir ju konstigt blir ju inte jättebekväm för alla ändå. Men som sagt, det verkar ju bli konstigt nu oavsätt..
Emma Johansson

2012-10-10 // 08:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback