Bra start på dagen

Hej vänner! Sitter på jobbet nu och har min första rast. Så himla skönt! Jag och Sara var på Sportlife vid Ullevi förut. Vi körde Crosstrainer i 25 minuter och sedan styrketräning bara. Vi fokuserade oss på ben och mage idag. Så himla skönt! Det var skitjobbigt men kändes så värt när vi gick därifrån hihi. Nu sitter vi som sagt i ett eget dubbelrum på jobbet och har rast. Både känner sig helt slut haha.
 
Robin ringde precis och är på väg till sina föräldrar. Sedan åker han till Ankan och kommer antagligen inte hem förrän imorgon kväll. Suck! Men men, jag jobbar ju hela helgen ändå. På söndag skall jag och S på MRL, tagga som fan! Vi hörs ikväll hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback