Vilken besvikelse haha

Hej vänner! Jösses vilken lång dag det har varit idag. Började jobba halv nio idag & mitt älskade hjärta skjutsade mig hela vägen till stan. Så himla fin är han! Eftersom jag inte sovit så mycket inatt har jag varit skittrött hela dagen och ännu mer trött blev jag när klockan är fem och min arbetsledare kommer fram och säger "Emma... slutar inte du halv fem idag?" Jo tänker jag, det gör jag väl och inser efter en sekund att klockan är fem. Vafan? Jobbade jag bara åtta timmar idag? Har jag jobbat över i en HEL TIMME? Hur trött blir man på sitt liv? Haha. Så det var bara att packa ihop alla prylar och åka hem och mötas av en storebror i dörröppningen! Mysigt hihi.
 
Nu sitter jag i soffan och har precis klippt bort halva min nagel. Som ni vet så lyckades jag dra loss den för några månader sedan och eftersom bara halva gick upp så började den lossna helt nu. Så nu har jag en pytteliten bit kvar på ena sidan som jag självklart började pilla på med. Så nu är fingret helt varmt haha. Jag lovar att det slutar med att jag får dra loss den sista biten med, suck! Jaja, hoppas ni får en fin kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback