Slet visst bort nageln

Hej finisar! Vet ni vad? Jag har sovit inatt! Eller, ganska mycket i alla fall. Vaknade vid två (som alltid) men inte för att jag inte kunde sova, tro mig jag var riktigt trött. Men jag vaknade för att min finger pulserade utav bara fasen. Det blev precis som jag trodde igår, det slutade med att jag tog en liten tång och slet loss den lilla biten av nageln som var kvar. AAAJ.
 
I vilket fall som helst så drömde jag att jag hade otroligt ont någonstans, så jag vaknar och känner hur hela fingret pulserar och är alldeles uppsvällt. Jag ligger kvar en stund och tänker att jag skall försöka somna om trots detta. Nejdå, det går självklart inte. Så upp springer jag och ut i köket till medicinskåpet som är precis utanför pappas och Elisabeths sovrum. Försöker diskret att inte lysa in med lampan i deras rum men efter lite let och pet kommer pappa upp och frågar vad jag håller på med. Jag kände mig lite tagen med handen i kakburken typ, haha. Fick i alla fall mina värktabletteter och somnade sedan om igen hihi. 
 
Nu är fingret svullet som fan och gör ont, jag har världens träningsvärk i hela kroppen och värk i ena armvecket av någon anledning. Men trots detta är jag så himla nöjd över att jag har sovit! Nu kanske jag faktiskt orkar jobba ifrån 15-23 idag och faktiskt komma ihåg att jag bara jobbar 8 timmar och inte 9 hehe. Ha en fin dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback