Firat svärfar!

Hej finisar! Nu har jag varit iväg hemma hos Robins föräldrar och firat Marcus som fyllt år! Kan inte fatta att det är ett helt år sedan vi var där och hade världens brak-45-årsfest? Så himla tokigt! Jag och Robin hade bara varit ihop i några veckor hihi. Vad tiden springer iväg! Vi åt i vilket fall som helst en otroligt god Porterstek med potatis och sås, SÅ GOTT. Elain är verkligen kung när det gäller att laga mat! Sedan blev det after eight pannacotta som Lisette hade gjort. Även det sjukligt gott. Sedan blev det lite kortspel och mys när de flesta åkt hem och en hel del skratt med tårar haha! Det känns verkligen som att jag är en Pålsson när jag sitter med och är precis lika tokig som resten av familjen. Tycker om dom så himla mycket allihopa! Skulle hoppa ifrån en bro om jag behövde det för deras skull. Bilder får ni i alla fall se mer av imorgon! Nu är det dags för sängen, imorgon blir det upp och hoppa tidigt för att jobba och sedan hämta hem min lilla bebisvalp! ♥
 
En bild ifrån idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback