Löning, hallelujah!

Hej vänner! Vet ni vad? Idag är det löning! Woho. Som jag har längtat. Haha nä egentligen inte, men det är väl alltid skönt att få in lite pengar på kontot? Dock fick jag en skitlön denna månaden eftersom jag varit sjukskriven. Så himla tråkigt!
Är lite bitter faktiskt, jag har sovit så jäkla dåligt inatt. Eller snarare fram till klockan fyra. Har bara legat och sträckt på mig enda fram till halv sex. Störande! & nu är mjölken slut så jag måste äta yoghurt till mina flingor buhu. Men men, det kan väl inte bli värre? hihi. Skall träffa fina Therese sen efter jobbet och gå på något event på topshop? tror jag det var. Så himla mysigt och kul! Längtar verkligen hihi. Har inte träffat Therese på superlänge heller, så det kommer bli riktigt roligt! Men nu får jag sluta, har lite mer saker att fixa nu. Ha en fin dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback