Träning efter jobbet

Hej vänner! Har jag ens sovit någonting? Det är så det känns just nu haha. Jag är inte överdrivet trött men det gick så himla fort att sova inatt. Som att jag lade mig ner och blundade och helt plötsligt så ringde väckarklockan!  Nu sitter jag åtminstone och äter mina K-special. Det finns nog inget godare, mums! Idag jobbar jag fram till kvart över fem och sedan skall jag träna med Sara efter jobbet, taggad som fasen! Jag har redan en sån jäkla supermegadunder träningsvärk i mina vader så jag dör. Men det får lösa sig på något sätt. Vad är det som sägs, man tränar väl bort träningsvärk? Japp. Men men, jag har inte så jättemycket att skriva såhär på morgonkvisten. Robin hade sin första innebandyträning igår på väldigt väldigt länge och Elain berättade att han och ankan var vääääldigt trötta hihi. Så vi får se om jag vågar komma hem effter träningen och möta mitt stela kylskåp med träningsvärk hihi. Ha en fin dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback