Få ur sig lite skit ifrån systemet

Hej vänner! Sitter för tillfället och försöker trycka i mig lite frukost. Om en halvtimme ungefär beger jag mig mot bussen för att träffa S inne i staden! Vi skall köra MRL på Ullevi idag. & för er som inte vet så är MRL=Mage, rumpa, lår. Så det kommer nog att kännas efteråt kan jag tro! Haha. Är inte på så bra humör idag så det känns gott att åka iväg och få ur sig lite skit ifrån systemet. Är för övrigt sjukt trött idag hihi. Somnade inte förrän vid halv två ungefär och gick upp nu vid 08:20, woho! Det kommer att bli en lång kväll ikväll men som tur är jobbar jag tillsammans med både Sara och en stund med Åsa. Men nu får jag allt rappa på lite! Hoppas ni får en fin dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback