Så himla snygg

Hej vänner! Nu sitter jag, Robin, Ankan, papi och Elisabeth här hemma och snackar för fullt! Det har varit en sjukligt lång dag idag. S slutade redan vid kvart över ett idag och jag tre timmar senare, suck. Kändes sådär kul när hon gick hem. Därefter kom Robin och hämtade mig efter jobbet och vi åkte iväg till Kungsbacka i ett ärende. Jag vet att jag skulle berätta idag, men imorgon kommer nyheten! Hihi. De flesta vet ju redan vad det är, men jag tycker att det är så himla kul. Längtar så jag spricker!
 
Efter vårat lilla ärende släppte hjärtat av mig på Sportlife i city. Körde kondition i 30 minuter (hur segt som helst var det idag) och sedan lite styrketräning bara. Kändes hur bra som helst när jag var klar! Blev hämtad av hjärtat igen och nu sitter vi här allihopa och myser. Imorgon blir det kalas hemma hos farmor eftersom hon fyller år nästa vecka, så upp tidigt imorgon för att baka tårta! Har en perfekt idé hur den skall se ut. Hoppas ni har haft en fin dag alla ♥
 
Så himla snygg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback