Topshop event

Hej finisar! Sitter på jobbet nu, det är en hel kvart kvar till jag börjar hihi. Åkte med papi till jobbet idag, älskar dom dagarna. Snacka om vardagslyx att få skjuts till jobbet! Igår hade jag för övrigt en sjukt mysig kväll tillsammans med Therese. Först var jag iväg och köpte en massa presenter till Mys födelsedag som är nästa onsdag! Hittade massor med fint till henne. Sedan träffade jag Therese och gick på något Topshop event vid Arkaden. Så himla kul! Dock tyckte jag inte att det fanns allt för mycket att hänga i granen, men en liten tröja fick allt följa med mig hem! Visar upp den en annan dag såklart. Det var i vilket fall som helst supermysigt att få vara med Therese under en hel kväll, har verkligen saknat henne!
 
Men men, efter jobbet skall jag och Robin iväg på ett ärende (som jag tänker berätta om ikväll när jag är hemma igen hihi, minns ni det jag sa med V42?) och efter det skall jag träna en stund i Kungsbacka. Längtar som fasen! Ha en fin dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback