Amanda fick ur mig mina sista krafter

Hej vänner! Nu sitter jag helt avdäckad i Saras soffa. 
Som jag skrev skulle jag iväg och träna med S och Amanda efter kalaset hemma hos farmor. Vi begav oss till Almedal och körde lite kondition medan vi väntade in Amanda. Sedan blev det en hel del taigensnack, och sedan började det. Jag har aldrig i mitt liv tagit i så hårt under ett träningspass. ALDRIG. Amanda fick verkligen ur mig mina sista krafter som jag inte trodde existerade. Så jävla grymt! Men jag kan inte säga att det var lätt, för det var så jävla svårt, jobbigt, svettigt, påfrestande, ja allt. Men jag klarade det fanimej! Jag känner mig så sjukt stolt nu.
 
Men jag sitter som sagt i Saras soffa nu och har precis ätit lite mat. Har bara ätit frukost idag samt lite tårta och en bulle. Inte så jättebra, jag vet. Men jag trodde att jag skulle hinna köpa något att äta innan träningen men så blev det inte. Så shaken efteråt har nog aldrig varit godare! Robin har ju för övrigt varit och tittat på Galenskaparna idag med sin familj och är nu ute och äter middag. Hade tänkt möta upp honom på hemvägen så att vi kan ta oss hem tillsammans istället för var för sig. Så antagligen är jag hemma jäkligt sent, så bilder och annat kul får dyka upp imorgon på bloggen istället! Ha en fin kväll, själv sitter jag och skakar i hela kroppen och har redan träningsvärken from hell. Hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback