Träning med Sara och Amanda

Hej vänner! Nu skall jag sätta mig och äta lite frukost och efter det blir det tårtbakning! Tycker att det är så HIMLA roligt att dekorera tårtor. Dock inte lika kul att äta dom, men det löser väl någon annan åt mig hihi. Visar självklart en bild på tårtan lite senare ikväll! Efter kalaset hos farmor skall jag antagligen iväg och träna tillsammans med Sara och Amanda! Kommer bli så jäkla grymt. Amanda kommer köra slut på mig och Sara haha, det känner jag på mig. Men hon är så himla duktig, en riktig förebild! Men som sagt, skriver lite mer senare ikväll hihi ♥

Kommentarer
» Amanda

Förebild, vad glad jag blir!! Ni kämpade på riktigt bra! Så kul att kunna hjälpa till mes någon som faktiskt VILL annars är det bara slöseri med tid! Keep it up girl!

Svar: Hihi det är du ju! Tycker att du är så himla duktig. Jag tyckte att det var jättespännande att träna med dig, fasen vad du fick mig att kämpa på Amanda! Kommer aldrig glömma det när jag tränar själv nu!!
Emma Johansson

2012-10-29 // 08:28:24
URL: http://amandaalundin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback