Bodypump

Hej finisar! Vilken lång dag det har varit. Sämst uppdatering har det varit idag i alla fall! Det är för att jag inte tycker om att blogga ifrån mobilen för att texten ser så rolig ut på datorn. Jag började i alla fall halv sju i morse. Sov jättekonstigt inatt men det var bara att upp och hoppa och se glad ut. Älskade hjärtat skjutsade mig hela vägen till jobbet såklart! Bästadu. Det har ringt som fasen på jobbet så det har varit att göra HELA dagen.
 
Direkt efter jobbet mötte jag upp Sara (som slutade två timmar innan mig haha) och vi tog tåget till Kållered för att träna Bodypump! Hihi. Så himla kul var det idag. Kändes lite lättare när jag förstod instruktören och kom ihåg de olika övningarna lite mer. Imorgon skall Robin till Danmark med Patrik så jag och Sara kör två pass imorgon på Almedal. Sedan blir det födelsedagsmiddag för Elisabeth som fyller år på kvällen! Mysigt. Hoppas ni alla har haft en fin dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback