Svårt val med text

Hej finisar! Ligger lite i sängen och kikar på lite olika texstilar till bloggen. Den som jag har nu känns för tillfället helt okej. Vet inte om jag skall ha denna eller Courier New! Så himla svårt. Men jag får väl känna lite på det ett tag hihi. Tyckte denna var lite rund och fin!
Vi gjorde för övrigt varma mackor förut istället för vanlig middag. Alla här hemma känner sig hängiga så det var smidigt och gott. Vi åt även lite chokladpudding med vaniljsås till efteråt, mums! Har inte ätit det på år och dar.
 
Vet ni vad? Robin hade även beställt hem en superfin klocka till mig som jag fick idag. Jättehäftig! Visar den i ett senare inlägg. Så himla fin och snäll är han som tänker på mig. Älskade hjärta. Men men imorgon skall jag upp super tidigt så med detta inlägg säger jag godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback