Plugga plugga plugga

Hej hjärtan! Jag känner mig så jäkla duktig idag alltså. Har pluggat körkortsteori i princip hela dagen, både i boken och internettest. Mitt huvud sprängs snart av all information som proppas in. Men nu skall jag titta lite på TV och mumsa i mig en glass. Det tycker jag att jag har förtjänat idag hihi. Jag har för övrigt inget bättre för mig att göra idag. Imorgon är det enhetsdag hela dagen på jobbet och det skall bli skönt att sitta och lyssna hela dagen istället för att prata i telefon haha. Hörs kanske ikväll ♥
 

Kommentarer
» NILES (FOTO & VARDAG)

sv: tusen tack :D jag har fått jätte många kommentarer om typsnittet i mina rubriker, så jag har valt att inte svara på de eftersom de är inte så kul när alla har samma :/

Svar: Vet du vad, jag förstår dig helt och hållet :) Men man måste fråga!
Emma Johansson

2012-10-03 // 16:39:38
URL: http://niles.blogg.se
» ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

hihi så sann bild! ^^

Svar: Eller hur? Hihi
Emma Johansson

2012-10-06 // 23:17:30
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback