Hur är det ens möjligt att detta händer? Haha

Hej vänner. Nu tänker jag berätta något otroligt roligt. Ni kommer antagligen skratta så mycket att ni pinkar på er. För det gör jag nu i efterhand.
 
Inatt har jag sovit ganska dåligt igen. Jag vaknade vid två och kunde inte riktigt somna om. Jag låg och halvslumrade ända fram till klockan blev säkert fem! Då somnade jag. Jag drömde massa hemska drömmar. Speciellt den sista. För då var det en kvinna (jag har ingen aning om vem) men jag var så jäkla arg på henne av någon anledning. Otroligt förbannad! Så i min dröm tar jag tag i hennes ansikte och biter henne i kinden! Haha, nu låter jag helt brutal, och det är jag också. För vet ni vad som hände? Det var inte den här kvinnans ansikte jag tog tag i, utan ROBINS! & jag bet honom fanemej i ansiktet, på hans ögonbryn. 
 
Robin vaknar hysteriskt upp och frågar vad jag håller på med! Då vaknar jag upp ur min dröm och har inte den blekaste aning om vad som hänt förrän jag ser att han håller handen över ögat. Jag inser då vad jag drömt och frågar honom helt hysteriskt om jag bet honom. Jajjemensan det gjorde jag minsann. STACKARS ÄLSKLING. Vad är det för fel på mig? Haha. Jag kommer verkligen inte ihåg någonting och jag har aldrig varit med om något liknande. & jag klagar på att han slåss när han sover! Jag är ju värre som BITER folk! Det måste vara såhär det känns när man går i sömnen. Jösses.
 
Jaja, nu sitter jag hemma hos Sara i alla fall och vi skall alldeles strax iväg och träna! Har lite värk i kroppen idag och imorgon blir antagligen mycket värre. Men det skall bli skönt att träna! Ha en fin dag och hoppas ni hade lite roligt att läsa min blogg nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback