Middag ikväll

Hej fina! Igår hade vi en fantastisk kväll. Jag gick och lade mig en timme ändå (som kändes som fem minuter) och sedan lagade jag lövbiff med klyftpotatis till Robin! Hans absoluta favoriträtt hihi. Tror att han tyckte det var gott. Sedan spelade vi familjespelet som han fick i födelsedagspresent (minns inte namnet nu) och jag tror att vi satt uppe ända till elva! Jösses vad vi skrattade och stojade. Självklart vann jag och Robin hehe. Somnade som en stock sedan när jag lade mig i sängen.
 
Idag har vi inte gjort någonting. Vi skall iväg på ett litet ärende sedan jag och Robin och därefter tänkter Robin ta med mig och familjen Bäwer på middag någonstans. Men han vill inte berätta var! Jaja, vi hörs senare! Ha en fin söndag allihopa ♥
 
Lilla hjärtat sover hos Robin ♥

Kommentarer
» Sophie

Söt misse :)

Svar: Tack snälla du :)
Emma Johansson

2012-09-02 // 15:30:40
URL: http://lifeaccordingtosophie.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback