Sovit förvånansvärt bra

Hej finisar! Sitter just nu och har ätit upp min frukost! Ger lilla Lucy resten av min Verum vaniljkräm och den var verkligen populär! Hihi. Har för övrigt sovit otroligt bra inatt, har självfallet vaknat några gånger men har somnat om väldigt fort igen. Blev så jäkla trött efter att jag tagit den första tabletten igår, det kanske är en biverkning av medicinen? Gillar inte att läsa bipacksedeln haha, jag är en sån som kan inbilla mig vad som helst i princip så jag struntar i det. Funderar förresten på att ta en lång promenad med Zeke sen. Känner mig lite rastlös i benen..
 
För övrigt har jag och Robin varit tillsammans i 11 månader idag! Fattar ni hur snabbt tiden går eller? Helt galet. Känns fortfarande som att vi träffades för en vecka sedan och att jag är precis lika pirrig och kär när jag är med honom som för elva månader sedan. Älskade du, jag förstår verkligen inte hur du orkar med mig. Mitt hjärta ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback