Massor av fynd

Hej finisar! Har precis varit iväg till Vallda församlingshem och firat Valldadagen! Så himla mysigt, ni anar inte! Det stod folk överallt ute på gården med sina små bord och sålde allt vad de nu kunnat hitta hemma! Själv fick jag med mig en OTROLIGT snygg "päls" jackliknande sak hem hihi. & vet ni vad? Den var VARM. Jättevarm! Jag kommer inte att frysa en millimeter i vinter med den här godingen på. Dock får jag visa bild en annan dag för jag skall alldeles snart åka till jobbet. Har precis slängt i mig en pirog! Förstår inte hur jag skall kunna vänta med att äta middag till typ nio ikväll? Galet. Men vid tiotiden kommer åtminstone Åsa ♥
Fick för övrigt ett samtal av Robin förut, han skall tydligen vara borta ända till imorgon, och jag jobbar ju imorgon från 13 till 22. Så jag får helt enkelt inte se honom på hela helgen. Pissbajs känns det. Såklart att jag unnar honom att vara borta och vara med sina vänner! Missförstå mig inte, jag är på bara på väldigt Robinhumör och hade velat ha honom nära mig när han för en gångs skull är ledig. Men men, vi hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback