Skriva in mig på bilskolan

Hej hjärtan! Har precis krupit ner i sängen igen hihi. Ganska kass uppdatering igår med, eller hur? Haha. Men det är ju för att jag bara jobbar och jobbar och jobbar. Men vet ni vad? Idag är jag ledig! Har precis ätit frukost, som vanligt K-special och ett ägg. Egentligen skulle jag tagit mig en tur till Lundby Nya kyrka men mötet blev inställt på grund av att bara jag kunde komma? Men men, då får jag eftermiddagen fri i alla fall hihi. Vet ni för övrigt vad jag skall göra idag mer? Jag skall skriva in mig på bilskola! Fattar ni eller? Jag är sååååå nervös. Fast Sara går på den skolan så jag vet ju att det är bra men ändå. Har ju knappt kört i hela mitt liv. Tror att det kan vara tre gånger sedan jag fyllde 18? Pinsamt nästan. Skriver lite mer senare idag när jag är hemma igen. Om jag har tur kanske det finns någon lektion redan idag som jag kan gå på? Hihi. Ha en fin dag och önska mig lycka till ♥
 


Bergmansgatans trafikskola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback