Imorgon blir det pill med håret

Hej fina! Sitter här i köket nu och tittar på när Robin och papi försöker laga diskmaskinen hihi. Den är så himla knasig. Vi har precis ätit kyckling med ris och sås, mums! Är supersugen på glass med, men den jag tittade på var gammal, uhu. 
Har haft en ganska okej dag, fastän det har varit mycket på jobbet idag. Men det känns som att det kommer vara så nu ett tag framöver? Har suttit en del med Sofia idag och sen kom även Therese! Så himla mysiga människor. Efter jobbet sprang jag iväg till Åhlens för att sedan kuta hela vägen till tåget. & jag hann fanimej med det med 30 sekunders marginal haha. Helt galet. Men imorgon blir det lite pill med håret. Får se hur resultatet blir hehe. Mer än såhär har jag inte att skriva. Känner mig lite koko i huvudet idag. Skriver lite mer imorgon! Ha en fin kväll ♥
 
Robin hälsar lite för övrigt.
"hejhej :)" säger han.
 

Bild ifrån tidigare idag på jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback