Väntar på skjuts

Hej fina! Sitter just nu hemma och väntar på skjuts in till stan av papi. Han skall ändå åka hem till lillebror i Angered så då passar jag på att snylta lite skjuts. Jag känner mig så jäkla utmattad alltså, helt stört! Det känns som att jag inte gör något annt än att jobba. Jag åkte liksom därifrån klockan ett inatt, och tolv timmar senare ska jag sitta där igen. Är så himla lessssss så det finns inte. Dessutom är min mage bajs idag med, så nu har jag ätit mig supermumsiga och torr magtablett som smakar precis så som jag kan tänka mig att svartatavlan-kritor smakar. Men men. Nu får jag snabba ryck här alltså! Fick bli lite klageliklag idag, men hoppas ni får en fin dag i alla fall ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback