Rivjärn i halsen

Hej vänner! Uppdaterar otroligt sent idag. Det beror på att jag har haft en helvetesnatt inatt.
Det började redan igårkväll när jag fick någonting i halsen. Jag harklade och hostade i över en timme bara för att få väck eländet! När jag sedan skulle gå och lägga mig hade jag skitont i halsen, kändes som ett rivjärn för att vara exakt. Jag börjar automatiskt att försöka svälja för att få ner lite saliv i halsen och efter många timmar är jag helt snustorr i hela munnen och halsen. Istället sväljer jag en massa luft som gör att jag får skitont i magen istället. Får världens panik då jag får kvälvningar av torrheten och spenderar halva natten på toan. Självklart försökte jag med att dricka vatten och äta halstabletter men det blev bara värre. Så det blev ingen sömn för min del förrän efter halv sju när både Robin och pappa åkt till jobbet. Fin natt va?
 
Så nu sitter jag här i min säng helt utslagen och dricker te med honung i. Förstår inte hur jag skall orka med detta. Det har gått tre dagar och än så länge tar jag bara halva doseringen av mina tabletter. Jag reagerar för minsta småsaker. Hur sjutton kommer det att bli när jag börjar äta en hel tablett om dagen? Förstår verkligen inte hur jag skall klara detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback