Cirkus igår med My

Hej vänner! Var som sagt på cirkus igår med My. Det var faktiskt med skräckblandad förtjusning som jag följde med, med tanke på att jag inte är så förtjust i Clowner. Men jag måste säga att det bara var en enda som var med, och han var väääldigt rolig och charmig. För övrigt var föreställningen otroligt bra och jag hade nog hjärtat uppe i halsen vid flera tillfällen haha. Läskigt när det är liiiiite för spännande.
Duktig som jag är så tänkte jag självklart ha med min kamera. Jag var till och med så duktig att jag lade batteriet på laddning en stund innan vi skulle åka. Men tror ni jag fick med mig batteriet? Självklart inte. Det låg så fint kvar här hemma så det var bara för Robin att ta med sig kameran tillbaka hem efter att han lämnat oss. Så jäkla typiskt! Dock tog jag lite bilder med min mobiltelefon som jag lägger upp.
 
Bild innan vi åkte iväg.
 
Insläppet till Cirkusen var halv sju, vi var där 17:50 hehe. Lite lek innan!
 
My fick rida på en kamel i pausen.
 
Mina älskade älskade elefantisar! FINA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback