Färga löshåret också?

Hej finisar! Har precis ätit frukost och ligger nu i sängen igen och sölar haha. Robin är dunderförkyld och jag tror att han har smittat av sig lite på mig, känns lagom oroväckande! 
Själv funderar jag på om jag skall färga mitt löshår idag, eller om jag skall vänta till senare? Jag har ju inget bättre för mig att göra innan jobbet precis. Skall faktiskt messa Sarahjärtat med och fråga om hon kan fixa så att jag har fys på jobbet idag hihi. Så kanske jag kan dra iväg och simma eller något? Hade varit lagom skönt alltså! Kollade som sagt mitt schema som är döden, och dessutom har jag bara fått fys 1 vecka av sex (poängen är att man skall ha det varje vecka). Men det löser sig nog. 
Jaja, vi får väl se vad jag hittar på senare idag! Hihi. Cirkusen igår var för övrigt väldigt bra! Inlägg om det kommer senare. Ha en fin Fredag allesammans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback