Sprang mellan toan och sovrummet

Hej finisar! Vilken jäkla natt jag har haft kan jag få be att tala om. Somnade runt halv elva igårkväll, vaknade sedan upp igen vid tolvtiden och hade så jäkla ont i magen. Så himla illamående var jag, helt galet. Sprang mellan toan och sovrummet, lade mig till slut på soffan ute i vardagsrummet med alla katter runt mig innan jag till slut somnade igen runt kvart i fyra (meningen var att jag skulle gå upp klockan fem för att jobba). Det slutade med att jag stannade kvar i sängen och blev skjutsad till vårdcentralen tidigt vid halv tio istället.
 
Läkarbesöket slutade med två veckors sjukskrivning, utskrivning av stark medicin mot panik ångest, jag har antagligen IBS och skall få min mage utredd dessutom och kommer antagligen att få göra en gastroskopi. Dessutom pratade jag med mamma och fick ganska goda nyheter ifrån henne med! Hoppas att det går vägen.
 
Så, nu skall jag bara ta mig till Mölndal och ge mamma mitt sjukintyg så att hon kan faxa det till min chef, lämna in mitt körkortsintyg till körskolan och springa in på banken eftersom mitt kort inte funkar? Sedan hämtar pappa mig och kör mig till apoteket så att jag kan hämta ut min medicin. Oj, långt inlägg! Hoppas ni orkar läsa igenom allting ♥
 



Kommentarer
» SAGA NILSSON

Ha en fortsatt bra dag :)

Har frågestund på bloggen och skulle bli jätte glad om du ställde några frågor, svarar i en videoblogg! :)

2012-09-17 // 15:14:50
URL: http://saganilssons.blogg.se
» Åsa

Näääj vännen då!!! Hippas du blir bra snart!!!! <3

Svar: Tack älskade du! Men skönt att få hjälp för en gångs skull <3
Emma Johansson

2012-09-17 // 15:40:19
URL: http://finest.se/triiixi
» Evve

Välkommen i klubben! Hoppas att du får bättre mediciner än mig. Och att du blir bättre snart!Så smärtorna försvinner...Love ya

Svar: Tack Ev, jag vill bara att magen skall bli bra.. loveyou
Emma Johansson

2012-09-17 // 21:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback