Skämskudde till mig

Hej finisar! Skämskudde till mig som var alldeles urdålig på att skriva igår. Fy! Men jag hade en riktigt tokig dag och det enda jag gör är att jobba haha. Känner mig helt apatisk typ. Nu är det i alla fall sista dagen innan jag är ledig två dagar i rad. HÖRDE NI? Två dagar. Sjukt. Jag har alltså efter idag jobbat 7 av åtta dagar i rad. Crazy! Såg för övrigt att min buss är 133 minuter sen. Va? Varför skriver man då inte att bussen är inställd bara? Hade jag åkt med den hade jag varit framme 13:56 typ. Det är ju helt galet haha. Ibland undrar man!
Men men, vet inte om det blir så mycket mer skriv idag heller, jobbar fram till tio ikväll. Tack gode gud så jobbar Sara samma pass idag ♥ Det är helt värt att jobba när rätt personer är på jobbet. Hoppas ni får en fin dag i alla fall, vi kanske hörs under dagen, ikväll eller troligtvis imorgon ♥
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback