Denna jäkla hosta!

Hej vänner! Vilken jäkla hosta jag har. Jag blir toooookig. Ju mer jag hostar ju mer ont i halsen får jag. En ond jäkla cirkel som aldrig tar slut. Tog mig en halvkort powernap förut, snacka om att det behövdes. Är så himla trött och känner mig skitvarm. Men ingen feber sa sköterskan på akuten!
Tittade precis i min kalender förut och insåg att efter uppdateringen jag gjorde på mobiltelefonen så har allt  i min kalender försvunnit. Poff! Hur störande är det då? Jaja, snart är maten klar och det blir köttfärslimpa med potatisgratäng till. Gott! Har inte ätit köttfärslimpa på hur lång tid som helst. Jösses. Men men, kanske skriver lite mer ikväll när jag håller på och avlida av trötthet, huvudvärk och halsont ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback