Halsfluss

Hej vänner! Jag och Robin (mest Robin och alla andra) tyckte att jag skulle åka ner till akuten för att kolla upp min hals då jag hostar så jäkla mycket. Dessutom har jag så ont att jag knappt kan prata! Usch. För några dagar sedan tänkte jag "det känns verkligen som att jag har halsfluss" men sedan fick jag så jäkla ont i halsen. & alla gånger jag har haft halsfluss så har jag inte haft ont i halsen en enda gång. Så jag tänkte att jag bara hade fått någon dum förkylning. Och vad händer när jag kommer till akuten? Jo doktorn talar om hur tveksam han är till halsfluss när han kikar ner i mitt gap men tar ändå ett halsprov (värsta som finns i världen),  sedan kommer han tillbaka med ett "grattis Emma, du har halsfluss". Så allesammans, trumvirvel, jag har halsfluss! Woho. Inte undra på att jag har mått så otroligt dåligt på sisonte. Självklart är det också på grund av mina andra tabletter. Men ändå! Snacka om att allting kommer på en och samma gång. Jaja, nu vet ni åtminstone ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback