Vilken dag

Hej finisar! Mådde riktigt dåligt igårkväll. Försökte hjälpa till med maten igår eftermiddag men fick nog lite feber och lade mig i soffan. Orkade äta pyttelite mat och gick sedan och slängde mig i sängen. Lyckades inte somna förrän vid halv tio och vaknade klockan sju imorse och kunde inte somna om. Jag har så förbannat ont i halsen verkligen. Kan inte svälja, gäspa eller hosta (vilket jag gör 24 timmar om dygnet). Nu håller jag för övrigt på att uppdatera min telefon, och sedan skall Robin åka iväg hem till sina päron. Pappa och Elisabeth skall ha besök ikväll och jag skall låsa in mig på rummet eftersom jag är så jäkla sjuk. Känner inte riktigt för att vara med och äta middag när jag mår dåligt. Hörs kanske senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback