Snarkkungen

Hej vänner! Idag är jag uppe med tuppen. Jag har redan hunnit med att vara på vårdcentralen tidigare idag! Eftersom jag börjat få ont i halsen igen trots att jag äter penicillin? Känns dumt. Men läkaren tror att det är någon förkylningsinfektion som vi har här hemma nu allihopa och inte halsfluss. 
 
Jaja inatt har jag sovit skitbra, ända tills jag vid halvfemsnåret vaknade av ZzzZzzzz ifrån andra sidan av sängen. Vafasen är det som låter tänker jag? & Jo minsann, Robin ligger och snarkar så att sängen nästan skakar. Jag försökte lite diskret att putta till honom med benet sådär oskyldigt eftersom jag avskyr att störa folk som sover haha. Resultatet ZzzzZzzzhmpf...ZzzzZzzz. Jäkla skit tänker jag och funderar på om jag skall trycka ihop hans näsborrar precis så som han brukar göra på mig när jag gnisslar tänder. Njaä, det är nog ganska elakt så jag fortsätter att diskret försöka knuffa till honom. Ingenting fungerar, det slutar med att jag trycker in mitt finger i örat och vänder på mig. ZzzzzZzzzzZzz........ världens hopp ifrån Robins sida och tystnad. Då har jäveln lagt sig åt sidan med, men tystnat! Vafan, kunde han inte gjort det 1,5 timme tidigare?
Läxa till Robin blir helt enkelt att lära sig att sova på sidan ifrån början annars blir det ett nyp i näsan nästa gång!
 
Jaja, nog med historier. Nu skall jag slänga i mig lite mat och sedan skall jag åka ner till Kungsmässan och shoppa lite! Det tycker jag att jag har förtjänat efter väldigt lång tid utan att ha gjort det. Ha en fin dag ♥
 

Kommentarer
» Elin Andersson

åh så himla vacker du är, riktigt snygg blogg också!
ha en superbra helg, kram :)

Svar: Tack snälla snygging! Var inne och kikade på din blogg med, mysig som sjutton :) Ha en fin helg, kram
Emma Johansson

2012-09-28 // 15:13:27
URL: http://elintursch.blogg.se/
» ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

så söt bild! <3

P.S Var gärna med i min tävling! :D Allt du behöver göra är att kommentera det här inlägget:
http://adaras.se/2012/september/tavling-vinn-ett-par-damn-heels-i-din-favoritfarg.html#comment

Svar: Hihi tack, vad häftigt att du är inne på min blogg när jag läser din jämt! <3
Emma Johansson

2012-09-28 // 22:34:48
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback