Mina favoriter

Hej finisar! Det gick superbra att åka tåg in till staden. Träffade mina hjärtan Therese och Sara! Vi satte oss en stund på Starbucks och åt lite lunch tillsammans. Så himla mysigt att ses igen äntligen. Har känt mig så himla instängd på sistone. Ser riktigt fram emot imorgon när jag skall ha min första körlektion på skolan! Hihi. Kommer bli såååå bra. Så fort jag får körkort kan jag äntligen börja få lite mer "normala" rutiner och köra till både jobb, affär och annat. SKÖNT. Jaja, just nu sitter jag och kolar på någon mordutredning på TV. Skriver lite mer senare kanske! Ha en toppendag ♥

Kommentarer
» J

åh lycka till imorgon hjärtat <3

Svar: Tack snälla du gumman <3
Emma Johansson

2012-09-24 // 19:15:07
URL: http://freedomtime.blogg.se
» DIYS

va mysigt med starbucks :D

Svar: Hihi visst är det? :)
Emma Johansson

2012-09-24 // 20:21:04
URL: http://diys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback