To much details

Hej finisar! Ligger i sängen och snorar som fasen haha. Just nu har jag börjat nysa var och varannan sekund vilket är skitstörigt då snoret bara flyger haha. To much details i know, men det är sant! Idag har jag tänkt åka med tåget in till Göteborg för att träffa Sara och kanske möjligtvis Therese? Måste verkligen göra det. Åka tåg alltså. Efter att jag började äta mina ångestdämpande tabletter så har jag blivit så himla isolerad. I början ville jag varken åka bil, buss, tåg eller någonting. Men snart är min sjukskrivning slut och då måste jag ju kunna ta mig till jobbet! Dessutom har jag en körlektion imorgon 10:50 och då är det ju bra om jag faktiskt kan ta mig dit? & jag är HELT inställd på att jag SKA dit. Det enda jobbiga som jag känner nu är ju min jäkla hosta. Blä!
 
Kör lite med läraren och mitt i allt
-vänta lite, håll i ratten är du snäll jag skall bara hosta lungorna ur mig, vänta lite snart klar.
Haha, vi får väl se hur det blir. Hörs senare kanske ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback