Paniken som uppstår

Hej vänner! Var iväg på min andra körlektion förut hihi. Det gick jättebra om jag skall vara ärlig! Eller, åtminstone enligt mig. Jannike sa inte så mycket, hon är så jäkla peppande som det är haha. Körde runt lite på vägen idag och i något villaområde. Själva växlingen är egentligen inget problem, det är bara rutinen att trycka ner alla pedaler hit och dit haha. Jag har en känsla dock om att detta kommer gå ganska bra!
Tänkte att jag skulle titta i min körkortsbok sen igen, var några dagar sedan nu. Det spöregnar ute och känns bara kallt och ruggigt. Helt plötsligt tycker jag att tiden springer iväg? Men det är för att jag inte tycker om nätterna så mycket mer haha. Börjar panika lite över att mina insomningstabletter snart är slut. Men jag skall prata med min läkare imorgon (har ett telefonmöte inbokat) så jag hoppas att han kan skriva ut några fler. Kan verkligen inte somna utan dom. Vad har ni själva gjort idag? ♥ 
 
Inte jag på bilden.

Kommentarer
» Jennifer

kul att det gick bra! :)

Svar: Tack snygging! :)
Emma Johansson

2012-09-26 // 16:45:43
URL: http://nattstad.se/jenniferlind

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback