Veterinären med Lucy

Hej finisar! Idag blev inte alls som jag hade planerat. Hade helt glömt av att Lucy skulle till veterinären idag, så när klockan var nio så lämnade vi henne där. Äntligen var det dags att sterelicera henne, ta sista vaccinationssprutan och dessutom tatuera henne i örat hihi. Så nu är hon helt och hållet min och Robins, hon är försäkrad och klar helt enkelt. Känns väldigt bra! Men på grund av all stress med lillan så hann jag aldrig åka in till stan för att träffa Therese och Eveline. Så Therese skall jag helt enkelt träffa imorgon istället! 
 
Lillan har i alla fall klarat sig galant hos veterinären och självfallet har hon charmat personalen! Haha. Jag har städat i ordning i hela sovrummet, använt monstermaskinen och dammsugit så nu har hon det gott inne i sovrummet. Dessutom har vi ställt in en låda ifall hon behöver göra någonting! Tror att detta kommer bli väldigt bra. Nu sitter vi allihopa och skall titta på Star Wars, men tro fan att det är något fel på sändningen så det bara brusar? Någon annan som har det så med? Störande i alla fall. Men nu skall jag strax sova, godnatt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback