Ångesten

Hej vänner! Sitter för tillfället på jobbet och har alldeles strax rast. Känner mig så jäkla dålig nu igen, snurrig som sjutton och VARM. Det är en jäkla bastu här i operatörsrummet idag. Känns som att jag har höjt min normaltemp ifrån 36 till 40! Brukar alltid ha 36 i vanliga fall. Men men, vad skall man göra?
 
Jag är så ooooootroligt trött. Skulle lätta kunna gå och lägga mig nu på studs, men får jag det? Nepp. Imorgon hade jag tänkt att jag, Robin och Chabo skall ta lite fina kort innan jag måste åka till jobbet. På söndag är det ju sista dagen. Får så himla ont i magen när jag skriver det. Usch. Skulle kunna börja storböla på direkten, men bra när man sitter på jobbet! Fy. Vill bara hoppa över hela den här jobbiga perioden. Men nu skall jag strax gå på rast som sagt, och äta upp mina chilinötter. Omnomnom ♥
 
553057_363890667060474_1745733692_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback