Uppdatering i efterhand

Hej vänner! Här kommer lite uppdateringar i efterhand. Igår var vi inte här hemma i Kungsbacka förrän vid tiotiden. Efter flera timmar i bilen, pizzaätande och godisätande så var vi äntligen hemma och jag fick äntligen pussa och krama om min älskling. Hur kan man sakna någon så mycket på bara tre dagar? Helt galet!
Inatt känns det som att jag bara lade mig i sängen och sedan ringde klockan. HATAR såna nätter haha. Vill ju hinna med att drömma och ha det mysigt. Var hur trött som helst när jag vaknade. Jobbade tillsammans med Sara hela dagen och det var superkul. Hade världens huvudvärk när jag kom hem och somnade en stund i sängen. Dock hjälpte det ingenting haha! Här kommer lite bilder ifrån Örebro ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback