Uppdatering i efterhand, Örebro

Hej vänner! Här kommer lite uppdateringar i efterhand. För det första så är det ju faktiskt min födelsedag idag! När jag och Elain kom hem igår vid tolv-tiden sjöng både hon och Lisette (som var med i telefonen) för mig och jag fick massa fina presenter! Min snälla extrafamilj. 
Första matchen började halv tio idag, mot Mönldal om jag minns rätt. Det var hela tiden vinna eller försvinna! Jag och Elain var förbannat nervösa hela tiden och skrek och hejade, grät nästan och var helt förtvivlade haha. Men bra gick det för killarna och det slutade med att dom kom tvåa i A-gruppen. Alltså var dom bäst av 32 lag, inte dåligt va? Jag var superstolt över Boff varenda sekund. Jag blev så glad när Christoffer var glad, gick nästan sönder när han blev ledsen och ville bara dra han i örat när han blev förbannad! Älskade pojke. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback