Spinning imorgon

Hej vänner. Sitter på jobbet och har fullt upp. Fattar inte hur det kan ringa så jäkla mycket på en onsdagskväll! Det är väl inget speciellt med den 17 april? Känner mig skittrött och seg men det går nog över så fort jag kommer hem och får krypa ner bredvid min älskling.
 
Imorgon börjar dagen med ett spinningpass klockan nio i Kungsbacka! Lika bra att köra all in nu när jag äntligen är igång igen hihi. Sedan skall jag in och träffa Therese i stan! Kommer bli hur mysigt som helst. Vi har inte träffats på en evighet, så det ska bli skönt att ses. Sedan vet jag inte riktigt vad jag skall hitta på. Eventuellt så hinner jag även att träffa Eveline eftersom hon skall på mässan i Götet imorgon under dagen! Så himla bra att få träffa två favoriter på en och samma dag hihi. Men nu skall jag fortsätta jobba, har rast alldeles strax ♥
 
Tumblr_luy17ealhv1r1t0kyo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback