Trinny och Susanna stylar om Norge

Hej finisar! Sitter just nu i soffan och myser lite med min älskling. Vi åt en supergod kyckling-curry gryta förut till middag och jag tror att vi rensade allt haha. Nu tittar vi på Trinny och Susanna eller vad dom nu heter, stylar om Norge. Mysigt! Har även försökt att packa min väska lite, men det är helt omöjligt med tanke på att jag i princip måste packa ner allt "viktigt" imorgon innan jag åker hemifrån.
 
Imorgon blir det ju som sagt tatuering!! ÅÅÅÅÅÅH, jag är så taggad och längtar så hiiimla mycket. Äntligen skall jag bygga ut min sleeve hihi. Vill ha den klar nu på momangen! Visar nog upp lite bilder efter helgen eftersom jag åker iväg nu på fredag. Men nu skall jag sova, ha en fin kväll ♥

Kommentarer
» ADARAS.se - Where blog meets magazine!

ååh vad kul! <3

Svar: Hihi jaaaa <3
Emma Johansson

2013-04-11 // 18:28:06
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback