Byta min telefon

Hej finisar! Just nu känner jag bara att någon gärna får komma och skjuta huvudet av mig. Så förbannat trött är jag för tillfället! Helt sjukt. Hade kunnat somna på studs om jag fick. Men får man det? Nope. Klockan är bara tjugo i fyra och tiden sniglar sig fram riktigt ordentligt inatt, suck! Men vad skall man göra? Har ett möte senare idag klockan två, men jag skall ringa och avboka det mötet. Kommer aldrig att orka gå upp innan klockan två idag, inte en chans!
 
Skall för övrigt försöka åka ner till kungsmässan och byta min jäkla telefon någon gång. Det blir ju aldrig av haha. Så himla störande! Dessutom så skall jag antagligen köra en stund på gymmet i eftermiddag också. Man får försöka hinna med helt enkelt! Men nu skall jag fortsätta att göra ingenting här, ha en fin morgon ♥

Kommentarer
» Louise

Hoppas du piggnar till snart :)

Svar: Tack snälla, grym blogg du har! :) Var inne och kikade!
Emma Johansson

2013-04-22 // 11:06:35
URL: http://vitmossa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback