Trädgårdsarbete

Hej finisar! Dagen började med en 30 minuters springrunda i det otroligt tjusiga vädret som vi har idag. Det var sjukt varmt och jobbigt, men vad nöjd jag var efteråt när jag kom hem igen! Med tanke på att jag inte tränat på ganska länge så kändes det sjukt bra! Sedan blev det trädgårdsarbete tillsammans med alla här hemma, vi fällde några träd här hemma så från om med nu kan ni kalla mig Emma trädfällaren Johansson. Att jag nästan fick trädet över mig hör inte riktigt till, lite spänning i vardagen helt enkelt! Nu sitter jag i vilket fall som helst i soffan och har precis ätit lite lunch. Nu skall jag alldeles strax hoppa in i duschen och sedan sova en stund innan nattpasset börjar ikväll. Dessutom flippar jag just nu på Blogg.se eftersom det inte går att lägga upp några bilder eller någonting. Någon mer som har detta problemet för tillfället? Jag blir skitirriterad i alla fall haha ♥
 
 

Kommentarer
» Josefine

Allt bra idag? :)

Svar: Jodå, det är bara fint. Hur är det själv? :)
Emma Johansson

2013-04-20 // 23:19:25
URL: http://joseffinedjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback