Första dagen med elev!

Hej vänner! Jag tror inte att någon kan förstå hur trött jag är just nu. Jösses. Idag var första dagen tillsammans med min elev Sandra! Vi började halv nio i morse och jobbade ända till klockan halv sex. Sadra var jätteduktig och var helt med på att börja försöka så fort som möjligt. Stolta lärare hihi. Nä, men vem kunde tro att det är så himla utmattande att lära ut? Inte för att vi har gjort något speciellt utöver mitt vanliga arbete, snarare tvärt om. Men ändå känner jag mig helt slut! Ögonen har värkt sen klockan var typ ett, och nu är klockan redan nio, helt sjukt. Egentligen var tanken att jag skulle tränat efter jobbet, men jag var så fantastiskt trött så jag åkte hem istället. Sjukt!
 
Men nu skall jag alldeles om någon minut hoppa ner i sängen och sova. Jag kommer däcka på två sekunder! 
Imorgon blir det ett pass på gymmet, lite stök här hemma och sedan ett nattpass. Dock är jag utan Sandra då hon har för mycket timmar att jobba hihi. Så jag får hålla ut! Hoppas ni får en fin kväll åtminstone, godnatt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback