Sit there like a dumb fuck

Hej vänner! Nu är jag mätt och glad, kexchoklad! Vi har precis käkat massa mat ifrån donken såhär klockan fyra på morgonen hihi. Asgott! En lillameny såklart med garlicdip, mums. Dessutom så har vi lite kändissamtal här ikväll haha. Så himla spännande! Både jag, Sara och Åsa tyckte att det var skitkul och vi läste precis om det i en blogg. Så det var verkligen nattens mest spännande skvallerhändelse hehe. Men men.
 
Senare när jag slutar så tänker snälla Åsa köra mig hela vägen till Lindome, så skall jag sova en stund hos Pålssons innan vi åker till Örebro tillsammans. Kommer bli så hiiiiiimla mysigt! Bo på hotell och äta hotellfrukost hihi. Muuuuuuuuums! Kommer dock att sakna mitt hjärta där hemma. För övrigt, någon som kommer ihåg att jag fyller år på söndag? Knappt så att jag kommer ihåg det ♥
 
Birthay-lol-quotes-real-text-favim.com-274708_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback