Tjugofem minuter kvar

Hej vänner. Nu är jag förbannat trött. Jag är så trött att jag knappt vet vad jag heter längre! Vill bara åka hem nu på direkten, men som tur är så är det bara 25 minuter kvar. Tack och lov! Jag älskar att det redan har börjat bli ljust ute hihi. Idag skall jag försöka att inte sova för länge, vilket aldrig kommer att hända. Men försöka kan man alltid göra! Sedan skall jag bara ta det lugnt och försöka klura ut vad för slags telefon jag skall ha eftersom min bindninstid går ut idag. Så jäkla gött! Vit telefon, JA!
 
Nä, men jag vill ju självfallet ha en Iphone, det säger ju sig självt nästan. Men frågan är om jag skall ta en femma eller en 4S? Det är ju betydligt billigare med en 4S än vad det kommer bli med en femma. Dessutom har jag hört att det är massa småfel på femman eftersom den är så ny. Vad säger ni? Är det någon som har en femma som kan berätta hur den är? Åsa har ju redan sagt att den är toppen, men finns det någon mer som vet? Ny telefon skall jag i alla fall ha, och vit skall den vara. Så, vi får väl se vad det blir hihi. Ha en fin dag alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback