Vill hem och sova

Hej hjärtan! Det ringer i princip ingenting på jobbet för tillfället, hur gött är det? Awesome! Sara sitter och tjötar med en kvinna om vad hon äter, vad för mediciner hon tar och så talar hon om gud! Haha. Stackars människor, jag blir så ledsen när jag vet att det är så många som lever helt i sin egna värld. Fy. Men men, just nu gör vi inte speciellt mycket alls. Bara tar det lugnt, tittar på TV och tjötar. Det är precis såhär nätterna skall vara!
 
Egentligen har jag inte så mycket alls att skriva om. Vill hem och krypa ner hos min älskling och bara sova! Är förbannat trött. Fastän jag sov tre timmar på eftermiddagen, men vad skall man göra? Bara att vara nöjdis helt enkelt! ♥
 
E3fd29c475b57850e96391e255f5dfa5_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback