Säg hej till Molly och Dansken

Hej vänner!
Nu är det officiellt att våra små missar kommer att heta Molly och DANSKEN. Robin fick ju som sagt välja namn på lilleman, men jag måste säga att det faktiskt är lite gulligt hihi. Speciellt om man säger det med lite halvbrytning! Efter att Bertil lämnade katterna igår så vågade sig båda missarna fram ifrån soffan för att kolla läget. Dom åt ordentligt och lilla Molly ville till och med ligga i knät och gosa! Fina tjejen.
 
Även natten har gått exemplariskt bra. Ungarna har sovit lite tillsammans och det har inte varit något problem med lilla Lucy i samma rum. Hon var lite stirrig i början men har sedan brett ut sig som vanligt och tagit plats i sängen. Vaknade dessutom av lilla Molly som krupit upp vid mitt ansikte på andra sidan. Det är bara Dansken som inte riktigt vågar gå nära Lucy än, men det kommer väl!
 
Nu leker katterna rövare inne i sovrummet när hjärtat försöker sova (haha!) och själv sitter jag och väntar på att jag och Elisabeth skall åka till Ullared. Så himla kul! Kommer shoppa loss idag känner jag. Idag fyller förresten världens bästa svärmor år med, stort grattis på födelsedagen Elain! 
Ha en fin dag så hörs vi senare ♥
 
Lollan!

Kommentarer
» Carolina

Kul, hittade du något skoj i Ullared? Kram

Svar: Haha alldeles för mycket! Kramis
Emma Johansson

2013-08-08 // 18:04:10
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback