Färgar håret

Hej finisar!
Sitter för tillfället med färg i håret, DAM DAM DAAAAM! Spännande va? Nä, men jag har tagit på mig en sån där fantastiskt rolig hatt och dragit ut en massa slingor. Resultatet får ni allt se senare när jag tar en bild hihi. Har bara haft i det en liten pyttestund än så länge! & så fort jag är klar så skall jag tvätta mig och gå och lägga mig. Så jäkla trött är jag!
 
Imorgon blir det brödbakning hela dagen, inför kräftskivan som vi skall ha på lördag. Kommer bli såååå roligt! Älskar ju att baka. Dessutom skall Åsa med mig hem och låna lite klänningar, så hon får lite kissemys imorgon med. Älskar att ha Åsa här hemma! Men nu skall jag titta till håret lite, luktar ju för jäkligt haha ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback