Tacokväll med Åsa och Jens

Hej vänner!
Igår hade jag och Robin en fantastiskt mysig kväll tillsammans med Åsa och Jens. Vi åt massor utav tacos tillsammans, drack ett glas vin, tände ljus och spelade kort samtidigt som det åskade och blixtrade för fullt utomhus. Så otroligt mysigt! Vi pratade, skrattade en hel del och hade de otroligt mysigt.
 
Idag däremot när jag är uppe innan tuppen så är huvudvärken inte nådig. Det har absolut ingenting med vinet att göra, men jag hade så förbaskat ont i huvudet redan när jag gick och lade mig och den har bannemej inte försvunnit än! Typiskt. Får ta mig en tablett och packa ihop min mat, för om några minuter skall jag pallra mig bort till bussen och åka till jobbet. Ännu mer typiskt! Men efter jobbet skall jag träffa Johanna, kommer bli så himla mysigt! Hihi. Hoppas ni får en fin dag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback