Molly och Dansken

Hej vänner! 
Vilken otroligt lång dag det har varit idag! Jobbade däremot bara sju timmar, vilket var fantastiskt skönt hihi. Mamma kom även förbi när jag slutade, så himla kul. Det blev lite tjöt innan jag skulle bege mig mot tåget. Dock glömde jag alla hennes ullared prylar hemma i morse, typiskt!
 
Efter jobbet har jag inte gjort någonting, bara tagit det lugnt. Sorterat alla saker som vi köpte ifrån ullared och lilla My har fått testa alla sina nya kläder. Så himla fin! Nu skall vi dock sätta oss och titta på Hitta Nemo och ha lite fredagsmys, helt perfekt! Här får ni två bilder på mina älsklingar ♥
 
 

Kommentarer
» Carolina

Men hallå - jag vill ju se dina ullareds-fynd! kram

Svar: Haha, jag är inte så bra på att visa upp prylar jag köpt ;) Slänger ju in allting direkt där det skall vara! Hihi <3
Emma Johansson

2013-08-09 // 21:38:37
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback